Pengantin Baru

25 June 2010

Di kesempatan ini, kami nak ucapkan Selamat Berbahagia Selamanya Buat Kak Ijut dan Abg Ros yang cantik dan tampan bagaikan sunkis di belah dua (pinang kecik sangat, kurang padan). Semoga dilimpahi rahmat dan rezki yang banyak disamping zuriat yang sihat, Amin.

Maaf le saye tak dpt dtg,budget terbabas disebabkan keluarga mertua ade buat kenduri naik buai minggu sebelum akak (which is not in our budget), bukan niat untuk membalas ketidakdatangan akak di majlis bersandingan saya 2 thn lepas walaupun kontrak sebagai pengapit telah pun ditandatangani sehingga menyebab kan saya cuak tahap gaban lalu menangkap muat mencari pengapit di hari kejadian, yang mana tempat tugas akak itu di laksanakan oleh budak darjah 6...namun saya pasrah atas segalanya. Nasib baik kontrak sebagai mak andam tidak sempat ditandatangani...kalau tak...haruuuu...hehe.

Namun begitu, sy tetap juga cuba mengecall akak, 'call disconnected', saya cuba pula sms...'sending failed'..rupe2nya line maxis di block...hampss...nak bayar bill..ish..kene le tunggu gaji...(la ni dah up dah line...bill dah bayo...)

Dan, ptg tadi kita berhubung melalui telefon selular...mendgr suara akak yg ceria...sy tumpang bahagia...tak sangka kome berdua ni masing masing penggeli...ate? mane gaye nye kome malam tu? hik hik hik..patut le mak dan bapak angkat saya tu sibuk deme ngintip kome ye..hehe "ape bende deme buat dlm gelap tu..kuk kik kuk kik gelak aje bunyi nyer?"...best la pengalaman akak ni..kelakar!

Anyway...sebelum kemerapuan saya berleluasa...baik saya stop sini. Lain masa kita sembang lagi ye!

p/s:..JGN Geli Geli Taw! hik hik hik


1 Comments for this entry:

Delima Merah said...

Aaa..dah kawin dah Ijut.Selamat pengantin baru,idak ke dia ngelabah

Enjoy