Rela-Tila

17 November 2008

~
~

Lama rasanye tak dengar lagu best ni. Dulu masa tengah comel comel kekanak riang aku rajin nyanyi lagu ni. Maklomle, mak sedara yg bongsu masa tu suka nyanyi. Jadi geng la.
Tetiba semlm ntah website mana ntah aku bukak tekeluar lagu ni dari speaker laptop nih...terus meremang kesukaan .... terus la aku melalak dlm bilik menguji vokal sendiri yg bleh tahan dasyat nye..
tapi sebab kan dah lama tak dgr lagu ni, jadi ingat2 lupa la lirik nya.
Tadi kat ofis aku bagi tau Miz yg aku suka lagu ni...dia pun laju je tolong carikan lirik ni...thank you sesangat Miz...love u muaahhsss!!!

Jom nyanyi....

RELA

Tak ubah berbunga lalang
Rendahnya pandanganmu
Padaku yang amat memerlukan

Kegersangan sekeping hati
Mengharapkan setitis embun
Agar basah rindu ini

Aku yang terbiar
Sejak mula lagi
Puas ku merintih
Puas ku berduka

Ku hanya mampu berserah
Berserta doa harapan
Ubahlah haluan hidup ini

Demi cinta yang menyala
Kurela menggenggam bara api
Demi kasih yang mengharum
Sungguh aku rela

Biarpun pada pandangan
Seperti bunga yang layu terbuang
Namun kau pasti tahu
Semua kerna
Aku masih lagi setia padamu
Biar ku menangis seumpama pengemis

Ku hanya mampu berserah
Berserta doa harapan
Ubahlah haluan hidupku ini

1 Comments for this entry:

iNsaN BiaSa said...

jom nyanyi..nk lyn lagu ni gak arini smbil wt keje..hikhikhik

Enjoy