Double confirm

29 November 2008

~
Since yesterday i saw double line...so today i decided to check again...the more the better ye dak...
pagi ni cam biasa bgn b4 azan subuh...senyap2 aku g toilet and do it again...again its +ve...hmm....tak lama aku membelek dan menangkap gambar test tu...azan pun berkumandang...so apa lagi...ambil wudhuk and perform my subuh prayer dan mengaji separuh dari surah Yusuf.

Aku kejutkan abg solat subuh...dia bangun...bila dia dah selesai, aku tunjuk kan pada dia upt tu...aku masih tak yakin akan result tu ....sbb mata aku ni tak berapa terang...

me: abg, ni ayg test lagi
abg: hmm...betul lah double line
me: cane ye? nak g jumpa doc tak?
abg: hmmm, kita jumpa pagi karang ye

2 Comments for this entry:

Chik chuMeLL said...

yong!!!pregnant ey....!sukanyaa!!!

kuehbangkit said...

miz, heheh...gitu lah gayanye.
tq miz!

Enjoy