Experiment...failed!

23 October 2009

Aku teringin nak buat experiment ni sejak aku bace satu posting dlm online forum yg aku suka join...nama?rahsia!
Dan di saat2 getir baju baju byk yg tak kering di jemuran, dan kami pulak dah plan nak ke Cameroon HIghland, jadi kedesperatan aku sebagai suri rumah utk memastikan baju baju suami tersedia lipat dan dimasukkan dlm beg agak meruncing, cane nak bagi baju cepat kering?

Yaaaaa...mari kita laksanakan experiment seperti yg disuggestkan dlm forum itu yg dipercayai menjadi dan berjaya!

Masukkan baju yg tak kering itu ke dalam MICROWAVE...kegunaan nya bukan saja utk memanaskan lauk pauk, tetapi juga boleh dijadikan alat pengering baju..

Hasilnya setelah 5 minit....

Yey, ye, kering! ummi suka yey yey ummi suka!

Opps...alamakkkkkkkkkkkkkkkkkk!!! oh my god!!!

bahagian bawah baju (aku lipat dlm microwave, jadi yg ini bahagian dlm) HANGUSS...

Larikkkkkkkkkkkk......

ampun kan ayang ye abang....nanti ayang ganti baju ye!
gaji pun dah masuk ni...nanti kita shopping baju baru ye!

Nasib baik aku masukkan baju ni je satu, ingat nak masukkan baju IBM, Chelsea, John Master sekali...fuhhh


2 Comments for this entry:

Jajagurl'z said...

laa.. nasib tak masuk sume kalau tak huh!

Chik chuMeLL said...

wakakakakakaaa...nasib i xde ditempat kejadian,mau guling2 gelak kn yong..ape2 pn tabik spring!!! kat yong kerana brani mencuba..hehehe

Enjoy