Baju Raya Zara yang Glamor

06 September 2010

Tahun lepas, ummi gagah la nak jahit baju raya zara yg baru umur 2 bulan itew.
Tapi tahun ni, kasi kelainan sikit, ummi jahit manik blomm hehe.
Khas untuk Zara yang uchuk itu.

Semoga Raya 2010, di usia 1 tahun ni, dengan dah pandai berjalan ini, dan yang dah ada kasut Bubble Gummers ni, akan bertambah meriah dan gembira la Zara tu hendaknya.

Okeh...ummi nak siap kan sikit lagi ni...tengkuk tu kang ummi buat corak ade Love Love sikit..baru la kasih sayang...

Next entry ummi pos pasal Zara yang dah sibuk nak pakai pasut sendiri hik hik hik!




2 Comments for this entry:

biynio said...

Lawa baju nye.. baju mak nye xde ke?;)

kuehbangkit said...

hihi, mak nye dah mcm tak dan je nak buat manik manik ni...if sempat pun maybe simple...cik hawa pula cane?

Enjoy