Aku tak sedar diri arrgghhh!

29 December 2008

~
Semlm aku g shopping baju kat The Store P.A.S, memandangkan badan rasa tak sehat cam nak demam, jadi aku malas nak beria-ria pilih baju. So aku grab je T-Shirt 2 helai size S (cam biasa lah size baju aku memang la S kan!), dah bayar ape semua and then kami balik rumah. Sampai kat umah aku tak le test baju tu sebab malas, tak payah test la, sure muat kan.

Pagi ni, plan nak gi Sogo plak, aku malas nak gosok baju, jadi aku ingat nak pakai je la T-Shirt yg baru beli semalam...tetapey.....

Baju t-shirt tu sempittttttttt, tak muat aku pakai........cam nak meletup je!!!....apakah aku sudah besar sekarang? apakah aku sudah gemuk!....atau aku memang semakin membesar tetapi aku yang masih tak sedar diri?...waaaaa....

Ape jadi kat baju ni?

Aku bagi je kat Yang, dia muat kot...boley la dia pakai buat baju tido....

kesimpulannya....aku dah gemuk...berat aku sudah 52kg okay!

2 Comments for this entry:

Chik chuMeLL said...

mmg xsedar diri pun..!!!hahahahaa....udoh ler,jgn la prasan kecik lg doh...hahahaa

kuehbangkit said...

waaaaaa!!!!!

Enjoy